TIP!

Hey,

Ik heb een super leuke tip voor een echt SUPER LEUKE app/site:

De app heet Polyvore, je kan leuke collages maken met van leggings tot roken van koptelefoons naar lipgloss. Ik was er dus helemaal verslaafd aan op mijn Iphone en maakte echt de leukste collages (zet er later ook een paar op de blog) en toen ik daarna op mijn laptop keek, zag ik dat ze ook een site hadden polyvore.com waar je dus ook allemaal leuke collages kak maken! Ik ben in ieder geval heel erg enthousiast over deze app/website en ik hoop dat jullie dat ook zijn of worden!

xxx Gina

Leave a Reply

