April!

April!

Hee x
Gina en ik hebben echt heel veel leuke dingen gekocht deze maand vandaar deze foto! Trouwens bij de H&M kids had ik eerst 2 broeken gekocht en daar kreeg ik toen een 2 cadeau kaarten bij van 5,- alleen die broeken vond ik daarna toch niet zo leuk dus heb ik ze terug gebracht en 1 ingeruild voor een andere broek (plaatje vier) en daar kreeg ik toen NOG een kaartje bij (maar ik ben ook zo lief dat ik er 1 aan gina heb gegeven en 2 zelf heb gehouden, waarvan ik er deze maand 1 heb uit gegeven plaatje 5)

Het eerste plaatje: Dit is parfum van de Pimkie, hij ruikt zoooo lekker het is echt me lievelingen!
8,- Pimkie

Het tweede plaatje: Ik had een keer een heel erg mooi armbandje met kruisjes. Ik ben echt in LOVE met hem ∞
4,95 Six

Het derde plaatje: is een BROEK OMGG ik kocht echt nooit broeken maar alleen maar leuke shirtjes enzo maar deze maand heb ik er gewoon 3 gekocht XOXOXO dit is een grijze skinny
9,95 H&M woman

Het vierde plaatje: nog een broek! dit is een hele simpelen zwarte broek
Met korting! 7,- H&M kids

Het vijfde plaatje: de laatste broek! dit is een spijker broek die had ik namelijk zooo erg nodig!
In de korting 7,- maar door de cadeau kaart maar 2,- OMGG
2,- (7,-) H&M kids

Het zesde plaatje: een lekker groot marine blauw vest! en hier hoort ook een verhaal bij: ik zag deze hangen in het rek met dingen van 4,95 alleen het kaartje was een beetje afgescheurd tot de 4 dus ik dacht naja die verkoper weet vast wel dat het 4,95 is dus dat maakt niet zo uit, maar die verkoper was ZOOOO dom hij dacht namelijk dat het een 1 was DUUUSS das een vest van 1 euro HAHAHAH (jullie denken vast die heeft echt veel geluk maar ik heb ook vaak ongeluk hoor ;p)
1,- (4,95) New Yorker

Het zevende plaatje: het laatste maar niet te minste BODY SHOP lovee that shop! Een cocos melk body lotion :*
ook in de korting 3,-

In totaal ben ik iets van 35,90 kwijt maar ik heb ook nog wat andere kleine dingen gekocht maar dit zijn wel de leukste dingen

love,
Isaa

Leave a Reply

